Iskolk
San Andreasban 4 klnbz iskolt tallsz, amelyekben a jrmvek kezelst sajtthatod el. Ezeken fell tanulhatsz trkkket is. Az iskolkat 'S' betvel jelzi a trkp. Minden iskolban tbb feladatot kell elvgezned. Amikor egy feladattal vgeztl, rtkelst kapsz. Minimum 70%-os teljestmnyt kell nyjtanod a kvetkez feladat elrsehez. 70%-tl 85%-ig bronz minstst, 86%-tl 99%-ig ezst minstst, 100%-nl pedig arany minstst kapsz. A jtk 100%-os vgigjtszshoz elg csak bronz minstssel teljesteni a feladatokat. De ha javtani szeretnl a minstsen, jra megprblhatod a feladatot. Ez kt dolog miatt hasznos: 1. Nvekszik a vezetsi kpessged, 2. A minstsek szerint kapsz egy jutalomjrgnyt.
Autsiskola
Az autsisklot a 'Deconstruction' kldets utn kezdheted el, San Fierroban, garzsodtl nem messze. 12, idegtr feladat. Az rtkels szempontjai: menyi id alatt teljested a feladatot; mennyi srlst szerzel; mennyi bjt dntttl fel; s milyen pozciban sikerlt megllnod.
1. The 360
Tz msodperc alatt egy 360-os fordulatot kell elvgezned. Ehhez tartds nyomva a fk gombot, s a balra, illetve jobbra gombot.
2. The 180
Tz msodperc alatt egy 180-os fordulatot kell megtenned. Ehhez indulj neki, majd a blyknl nyomd be a kzifket, s a jobbra gombot, majd hajts vissza a kezdhelyre.
3. Whip and Terminate
Gyorsts fel, majd a kzifk segtsgvel cssztasd meg a jrgnyt, s hajts a kijellt ponthoz.
4. Pop and Control
Egy rendrautval kell vgrehajtanod, t msodperc alatt. Az csak rads hogy az els kerekek laposak. Apr gzfrcskkkel irnytsd a jrgnyt, klnben feldntd a bjkat.
5. Burn and Lap
t krt kell megtenned egy ovlis alak plyn, 40 msodperc alatt. A kanyarokban kzifkkel cssztasd a kocsit. Arany minstshez 35 msodperc alatt kell berned. Ezt gy rheted el, hogy mindvgig nyomod a gzt, s a kanyarokat kzifkkel veszed be.
6. Cone Coil
Tz mp alatt kell megtenned a bjkkal kilaktott plyn. Hromsornyi bja kztt kell szlalomoznod, majd egy 180-os fordulattal megfordulni, s visszafele szlalomozni.
7. The '90'
t msodperced van hogy felgyorsts, majd cssztatssal prhuzamosan beparkolnod kt kocsi kz.
8. Wheelie Weave
Egy kis rmpa baloldalra kell felhajtanod, a kocsid els, s hts bal kerekvel, ezutn kt kerken berni egy piros krbe. Miutn kt kerken llsz, a balra s jobbra gombokkal tartsd meg a kocsit.
9. Spin and Go
t msodperc alatt kell teljesteni a plyt. Htra kell tolatni, majd 180-os fordulval megfordulni, s berni a clba.
10. P.I.T. Maneuver
Egy rendrautval kell vgrehajtanod a feladatot, ami majd nagyon jl jn az ldzseknl. A manver lnyege, ki kell cssztatni az ellensges kocsit a hts kereknl, majd a lehet legkzelebb megllni mellette.
11. Alley Oop
Gyorsts fel , majd kapd el a rmpa baloldalt. gy ha minden jl ment, a levegbe egyszer megprdltl, s talpra estl, a clba.
12. City Slicking
Kt perc alatt kell eljutnod Esplande North-ba, majd vissza. Az arany minnstshez 1 perc 40 mp alatt kell berned. A kanyaroknl vigyzz, nehogy kicsssz, mert ezzel idt vesztesz. A kocsi psgre is vigyzz, ne tkzz neki a tbbi kocsinak. Prblj meg a vastisneken menni, gy legalbb a tbbi kocsival sem kell foglalkoznod.
Az autsiksola jutalomauti:
Ha az sszes feladatot bronz - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Super GT
Ha az sszes feladatot ezst - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Bullet
Ha az sszes feladatot arany minstssel vitted vgig: Hotknife
Hajzs
A hajs feladatokat a 'Pier 69' kldets utn vllalhatod el. A hajsiskolt a Bayside Marin-ban tallod, San Fierro-tl szakra. Az rtkels szempontjai: menyi id alatt teljested a feladatot; mennyi srlst szerzel; s milyen pozciban sikerlt megllnod. Itt csupn t feladatrl van sz.
1. Basic Seamanship
Gorsts fel, majd llj meg a kijellt helyen. 10 mp alatt kell telsetened ha aranyminstst szeretnl. 6 mp-nl kezd meg a fkezst.
2.Plot a Course
Bjkon kialaktott plyn kell thajznod. 35 mp kell az aranyminstshez. Gyors kanyarokhoz nyomd le a kzifket, s/vagy a Num4, illetve a Num6 gombot.
3. Fresh Slalom
Itt is bjs plyn kell thajznod. 1 perc 20 mp alatt kell teljestened az aranyminsstshez. A radaron fel vannak tntetve a bjk.
4. Flying Fish
Egy rmpra kell hajtanod, majd egy jkora repls utn egy meghatrozott helyre kell rkezz. A teljestsre 45 mp-d van. Minimum 67 mteres ugrs szksges az aranyhoz. Vigyzz az les kanyarokban, mert knnyen veszthetsz a sebessgbl.
5. Land, Sea and Air
Bjs plyn kell hajznod, de most nhol rmpkat helyeztek el. 2 perc 10 mp alatt kell teljestened az aranyhoz.
Az iskola jutalmai:
Ha az sszes feladatot bronz - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Marquis
Ha az sszes feladatot ezst - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Squallo
Ha az sszes feladatot arany minstssel vitted vgig: Jetmax
Pilta iskola
A pilta iskolt a 'Verdant Meadows' kldets utn kezdheted el. Az elhagyott reptren zajldnak a feladatok, szval a reptereden. 10 feladat kell a bizonytvnyhoz. Az rtkels szempontjai: menyi id alatt teljested a feladatot; mennyi srlst szerzel; s milyen pozciban sikerlt leszllnod. Ne felejtsd el be-, illetve kihzni a replk kerekeit.
1. Takeoff
Gyorsts, majd szllj fel. Ezutn hrom piros karikn kell treplnd, amiket a radar mutatni fog. 30 mp az aranyminsts. Repls kzben ne emelkedj, vagy ne ereszkedj, mert gy knnyen veszthetsz a sebbesgbl.
2. Land Plane
t kell replnd egy karikn, majd le kell szllnod a kijellt helyre. 25 mp kell az aranyhoz. A leszlls mr bonyolultabb. Elszr llj a leszllplyval prhuzamba. Majd szpen lassan kezdj el ereszkedni. Elszr a hts kerekeket prbld meg lerakni, majd jhetnek az elsk. A vgn fkezz le a jelzsbe.
3. Circle Airstrip
Gyorsts majd szllj fel. Ezutn nyolc piros karikn kell treplnd, amik flkrben helyezkednek el a kanyon fltt. A karikkat a radar is mutatja. 1 perc kell az aranyhoz. Vigyzz az les kanyarokkal, ilyenkor a botkormnyt mozgasd (Num4, Num6).
4. Circle Airstip and Land
Ugyanaz, mint az elz. Csak egy klnbsggel, mert a vgn le kell szllni, egy jelzsbe.
5. Helicopter Takeoff
Fel kell szllnod egy helikopterrel, majd egy 180-os fordulatot kell tenned, s t kell replnd egy karikn. 50 mp kell az aranyhoz. Nem kell megvrnod a fordulst jelz zenetet, kb. 10 mp krl fordulj meg. (Fel-, leemelkedshez: Num3, Num9; balra-, jobbra forgshoz: Num4, Num6).
6. Land Helicopter
A kifuthoz kell replnd, majd le kell szllnod a piros jelzsben. 30 mp kell az aranyhoz.
7. Destroy Targets
Egy katonai-helikopterrel kell teljestened a feladatot. El kell replnd a kifut vgig, majd szt kell lnd hrom kocsit. Ehhez hasznld a Tz gombot. Ha ezzel megvagy, t kell replnd a kifut msik vgbe, majd ott kt mozg autt kell kilnd. Ha ezzel is megvagy, vissza kell replnd a kifutra, majd le kell szllnod a piros jelzsbe. 1 perc 20 mp alatt kell teljestened az aranyrt.
8. Loop-The-Loop
t kell replnd egy karikn, utna vgre kell hajtanod egy bukfencet, majd ismt t kell replnd egy karikn. 19 mp kell az aranyhoz. Az els karika utn, replj a kvetkez karika fel, majd gy fl tjon kezd meg az bukfencet (Num3).
9. Barrel Roll
t kell replnd egy karikn, utna vgre kell hajtanod egy orst, majd ismt t kell replnd egy karikn. 19 mp kell az aranyhoz. Az els karika utn, replj a kvetkez karika fel, majd gy fl tjon kezd meg az orst (balra).
10. Parachute onto Target
Ejternyvel kell egy clpontba esned. A clpont kzepn kell landolnod az aranyhoz. A zuhans elejn nyomd elre CJ-t, majd kb. 18 mp krl megjelenik egy zenet, mely szerint engedd el a gombot, szerintem ezt jegeld, inkbb 22-23 mp krl engedd el a gombot. Az ejterny nyitsa utn nyomd htra a gombot, majd gy 47 mp krl engedd el, gy CJ pont a kr kzepre rkezik.
Az iskola jutalmai:
Ha az sszes feladatot bronz - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Rustler
Ha az sszes feladatot ezst - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Stuntplane
Ha az sszes feladatot arany minstssel vitted vgig: Hunter
Motorozs
A 'Yay-ka-Boom-Bomm' kldets utn Las Venturasban vr rd a motoros iskola, Blackfield krnykn. Itt csupn t feladatot kell teljestened. Az rtkels szempontjai: menyi id alatt teljested a feladatot; mennyi srlst szerzel; mennyi bjt dntesz fel; s milyen pozciban sikerlt megllnod.
1. The 360
15 mp alatt kell egy 360-os fordulatot megtenned. Ugyangy, mint az autsiskolban: Fk gomb + balra/jobbra.
2. The 180
Tz mp alatt kell vgrehajtanod. Ugyangy, mint az autsiskolban: Elre, kzifkkel cssztatni, majd vissza az elejre.
3. Jump and Stop
Gyorsts fel, ugrass a rmpn, majd llj meg a kijellt helyen, 8 mp alatt.
4. The Stoppie
Gyorsts fel, amennyire csak tudsz, majd helyezd az els kerkre az egyenslyt, s a kijellt helyen llj meg. Ezutn hajts a piros jelzsbe. 8 mp alatt.
5. Jump and Stoppie
Az elz feladat neheztett vltozata. Gyorsts, ugrass a rmprl, majkd tartds az els kerken az egyenslyt. llj meg a kijellt helyen. Mg meg nem lltl, addig nem rhet le a motor hts kereke.
Az iskola jutalmai:
Ha az sszes feladatot bronz - vagy jobb- minstssel vitted vgig: Freeway
Ha az sszes feladatot ezst - vagy jobb- minstssel vitted vgig: FCR-900
Ha az sszes feladatot arany minstssel vitted vgig: NRG-500 |